luni, 13 februarie 2017

E marți! Ceasul ,,d ’’

Se votează O.U.G 14. Se aprobă sau se respinge? psd nu și-a recunoscut greșeala pentru O.U.G. 13 niciodată. Au spus doar că nu au comunicat bine. După ce au spus că nu au comunicat bine nu s-a întâmplat nimic. Absolut nimic! Nu au început să comunice. Nu doresc un dialog. Aruncă doar fitile. Între timp dragnea se joacă cu chibriturile. tăriceanu a luat-o pe câmpii. grindeanu pare să nu aiba cxxxe. Marțea sunt 3 ceasuri rele. Vom nota primul ceas cu ,,p’’. P de la pasul în direcția gresită. Greșită că într-o marți am avut ,,marțea neagră’’. Al doi-lea îl vom nota cu ‚,s’’. S de la să nu îți vină a crede. A crede că într-o altă marți am avut ,,#noapteacahoții’’. Să sperăm că azi nu vom avea al trei-lea ceas notat cu ,,d’’. Dacă Doamne Ferește! se intamplă...strada va fi dinamită. Cele trei ceasuri rele care se băteau cu pumnii în piept că vor deșerta sacul cu bunatați peste români mi-e teama sa nu încline balanța în așa fel încât să cădem de pe sârma subțire pe care mergem. Catre nicăieri. In condițiile astea si Nicăieri-ul pare mai ok decât respingerea O.U.G. 14.
            Programul ăla care tot ziceți voi că nu vă lasă lumea să îl puneți în practică nici nu vă interesează. Nici nu v-a interesat vreodată. A fost doar praf în ochi.


E marți. Mi-am pregătit un tricou, 2 hanorace și 3 geci. În caz că e frig. În caz că o să călcați pe bec să ne stingeți lumina tuturor. O să mâncați ce a mâncat calul lui Fat-Frumos. Poate ...zburați... ca vântu’ și ca gându’.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu