joi, 2 februarie 2017

Includeti-ma pe lista neagra

            Doamna ministru Carmen Dan (MAI) ati creeat o lista neagra a celor care instiga la protest. Am fost la proteste, am spus ca ma duc, le-am spus si altora sa se duca la proteste. Deci: Ma puteti include pe acea lista.
Dupa ce ma scrieti pe lista sau puneti pe cineva sa ma includa pe lista puteti sa va apucati sau  reapucati de scris. Scrieti sus pe mijlocul paginii asa: ,,Demisie’’. Apoi continuati pana la semnatura. Daca nu stiti de ce trebuie sa faceti asta va spun eu. Ati dat deja dovada de maxima incopetenta si rea-credinta in decursul zilei de ieri pentru negestionarea scandalului creeat la protestul de ieri 1.2.2017. Ati avut informatii clare de la Serviciul Roman de Informatii asupra faptului ca se pregatesc actiuni cu violenta pentru deturnarea protestelor si punerea in pericol a cetatenilor care protesteaza in mod pasnic. In loc sa va ocupati de mentinerea si restabilirea ordinii erati ocupata sa apreti la televizor si sa spuneti ca nu stiati nimic. Daca stiati si ati mintit nu e bine deloc. Daca nu stiati atunci e si mai grav. Cred ca ce v-am spus pana acum e de ajuns. Asa ca scrieti-ma pe lista si apoi va puteti apuca de scris/rescris in functie de situatie.

Cu deosebita scarba

1-Q Sapro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu